eelma

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

DU STENAR MIN VÄRLD BEBIS!

Av eelma - 2 april 2011 00:25

ah gör ett litet inlägg bara för att Råbbin vill det...och det va han som kom på rubriken.

han vill att jag ska skriva om hans mössa vilket känns heeelt jävla random... hahaha asså vet inte vad jag ska skriva! den är typ...svart och luktar Råbbin. han tycker jag ska skriva om hur jag känner för den och vad den betyder för mig, så jag får väll göra det!

Den här...mössan.. är en väldigt fin mössa.. svart.. fin. Den är helt underbar, den är så snäll och söt. jag älskar mössan! hihi, jag brukar dra ner mössan över Råbbins ansikte när han har den, men det är bara för att jag är så avis och vill ha en egen mössa. ;$ mössan är jätte fin, fast den hade varit finare om den hade varit gul.. men nu är den svart och väldigt fin. Min kärlek till denna mössa går inte att beskriva ! den är så oändlig, evig. Mössan är det bästa som har hänt mig, helt seriöst ! Den får mig att känna mig varm en kall vinter dag... och ännu varmare en varm vinter dag! Inga ord i världen kan beskriva hur mycket denna mössa betyder för mig. jag älskar den !

 

ELMA ♥ MÖSSAN

 
 
Bella

Bella

2 april 2011 12:40

Svar: Aw tack Elma!! :')

http://beellabeerg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards