eelma

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

We are who we are.

Av eelma - 12 mars 2011 14:57

oj vad tiden går fort ! :o tyckte klockan va halv 1 för bara en liten stund sedan ju, hmm... Har suttit och läst lite på Kissies blogg, eller Alexandra Larsson som hon egentligen heter, och jag tycker den är ganska underhållande. Visst jag tycker inte hon är snygg och hon kanske inte säger mycket vettigt, men det får tiden att gå, haha ;) själv tycker jag inte om hennes utseende, hon har fint hår men hon är smal som en pinne! smalare ben får man leta efter, hon har ju knappt nån rumpa heller ju. tycker det är snyggare med lite kurvor om jag ska va ärlig (; att banta, operera brösten, förstora läpparna och gud vet vad när hon bara är 19 år tycker jag är lite väl ungt. jag menar visst hon kanske vill se bra ut men jag tror inte hon har nån större lycka av allt det om 10 år. Jag har inget emot hennes bloggande eftersom jag själv bloggar men jag, personligen, tycker att det är löjligt alltihop. all media och sån skit borde ju faktisk snacka om nått annat, något som fler bryr sig om. Seriöst, vem bryr sig egetligen om all smörja och skit som skrivs ? ja hon kan ha ett dåligt inflytande på unga tjejer, äta barnmat? lixom vem fan får för sig nått sånt ? löjligt att ens testa, kanske funkar, men hallå? ah, som sagt så tycker jag att det är väldigt löjligt alltihop!
Själv är jag ju 14 och jag påverkas inte alls av henne eller några andra kända bloggerskor. jag tycker det är snyggt med lite kurvor och så man inte är smal och nästan genomskinlig ! fy nej, kyrvor is tha shit ! Och bara för att någon känd bloggerska eller what ever käkar barnmat eller opererar sig så tycker jag inte att alla tjejer ska göra likadant.

 


nej nu ska jag ta en dusch sen packa och fixa för att åka till Åsa ! :)


kram



 
 
elvira persson

elvira persson

13 mars 2011 12:44

du har så rätt ! :) <3

http://www.littlevira.blogspot.com

eelma

13 mars 2011 14:51

ja det tycker jag ! :)
kan jag länka din blogg på min eller? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards