eelma

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av eelma - 31 januari 2012 23:13

Min dag har jag spenderat i skolan men några av mina favoriter :-) haha, har varit en väldigt flummig dag faktiskt och dagen har bara rusat iväg! Vi hade bad på idrotten, vilket va väldigt roligt. Satt och småbusade med Eric på NO lektionen ch snackade i grupper på engelskan. Efter skolan åkte jag med Åsa hem, jag åt lite och sen gick vi upp till deras tv rum och jag förhörde henne till hennes prov. Linda kom också till Åsa, 20 i 6, och vi spelade ett spel som gick ut på att man skulle svara på en fråga på 5 sekunder och att man skulle samla på små brickor, Åsa vann och jag kom sist..hehe(a) Sedan hällde Åsa lite polly i en skål och gjorde saft så gick vi och kollade på filmen "Jag saknar dig". Jag har sett den förut och älskar den! Hehe, Linda satt å grät lite, så sött så ! Åkte halv 8 och åt direkt när jag kom hem. Gick upp till mitt rum och började mysa lite med gitarren. 
Och nu ligger jag här i sängen och ska kolla på lite gossip girl!


Hoppas mina bloggläsare har haft en lika bra dag som jag ! Puss o kram :-)


Godnatt! 

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards