eelma

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av eelma - 17 maj 2011 22:14

dagens sista inlägg nu. Jag ska gå ner, bortsta tänderna, packa väskan för imorgon och sen gå och lägga mig. är jätte trött och behöver sova för imorgon ska vi spela fotboll hela dagen ! jag är verkligen ur kass på det, men ingen i min klass är riktigt bra heller så det är lugnt lixom.. Vi kommer komma sist eller om inte ännu längre ner på listan... vi spelar våran första match mot 8a klockan 9 imorgon bitti, hahha jag ska bara stå och heja på första matchen ! jag har ont i ryggen, knät och nacken.. får se hur det blir med det hela imorgon. Hoppas för övrigt på en bra och någorlunda rolig dag imorgon !

Men nu ska jag nog ta och brush mina teeth !vi ses imorgon, puss !

 

Lite kär och galen. lixom helt betagen !

Av eelma - 17 maj 2011 18:06

..då vet vi båda två.


Sitter här och lyssnar på Melissa Horns fina musik och tänker lite. Är väldigt trött, vill sova!

Gick inte alls bra på provet idag, är fett berädd på ett IG ! asså jag orkar verkligen ingenting, har lixom ingen ork för nått. vill bara sova hela tiden. aldrig riktigt på humör lixom.. får väll hoppas på bättre tider.

Nu ska jag fortsätta lyssna på fin musik och kanske somnar, vi får väll se.

vi kanske hörs något senare ikv, puss !

 

Jeans,gina. Skjorta, fått av storasyster. Linne,gina.




Av eelma - 17 maj 2011 07:26

Bloggar lite såhär nu tiiidigt på morgonen ! har fixat mig, bild på dagen outfit kommer senare idag ! Hoppas dagen blir skit bra ! ska dock inte vara med på idrotten tack vare min rygg :( Prov idag... får se hure går ! :o

Vill också säga GRATTIS till min fina vän Rebecca Hådell som fyller 16 idag, Grattis hjärtat ! :) ♥

Min fina bex !


vi hörs senare idag, hade puss !

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards