eelma

Alla inlägg den 4 april 2011

Av eelma - 4 april 2011 21:45

10 fakta om mig.

1. Jag är född på island.

2. jag har försöker få alla att tycka om mig och glömmer lätt bort att vara mig själv.

3. jag sjunger nästan hela tiden.

4. jag gråter lätt, men helst inte inför andra.

5. jag är väldigt beroende av mina vänner.

6. min mobil är min lilla ögonsten!

7. jag älskar att ta kort på mig själv, men blir sällan nöjd.

8. jag kan vara jätte snäll ena sekunden och nästa sekund va hur bitchig som helst!

9. jag kan sitta och spela gitarr i flera timmar i rad.

10. jag tar sällan åt mig av vad andra säger till eller om mig.

Av eelma - 4 april 2011 17:41

Dagens outfit : ljusa jeans,vitt linne, blå blus och svart cardigan. dom flesta bilderna blir tagna med cam eftersom det är lättast, tar minst tid och jag har inget batteri till min kamera(a)

Har varit väldigt trött hela dagen och haft huvudvärk. men dagen gick rätt fort. vi va bara 3 personer på spanskan idag, sooooft. Resten av dagen spenderas nog på soffan, framför datorn och med gitarren i knät. Imorgon sitter jag och Andreas i caféterian hela dagen, chill!

ttyl :*

Ovido - Quiz & Flashcards