eelma

Alla inlägg under januari 2012

Av eelma - 19 januari 2012 21:15

Hejhej!


Min blogg är nog den tråkigaste i hela världen...har inte orkat/velat eller hunnit blogga den senaste tiden. Har varit med Simon och Amalia, sovit, varit i skolan, varit på öppethus och sovit lite till.. 

Inte så mycket plugg än men lite sömn och jobbjobbjobb i skolan + att man ska hinna med vännerna osv, jag blir helt slut ! 
Men nu, resten av det som är kvar av kvällen, hade jag tänkt ta hand om mig själv lite. Hårinpackning och ansiktsmask, kanske gör nått med naglarna också! :-)


Imorgon ska jag va med Eric, Lucas och Rebecca efter skolan. Vi drar först till trampolinen och sedan hem till Rebecca och Lucas och kollar på filmer och har det trevligt :-)

Hinner inte skriva mycket nu men får skriva om veckan på söndag ist för nu ska jag fixa lite.
vi hörs på söndag! PUSS :* 

Av eelma - 14 januari 2012 15:05

hejhej!


Börjar med att be om ursäkt för den urkassa uppdateringen! 
Men har varit i skolan hela veckan, va med amalia och simon i onsdags, i torsdags åkte jag på öppethus på Almås och i går va jag med simon, sov dock nästan hela eftermiddagen.. Har alltså inte haft tid eller ork att blogga, förlåt för det!


Hinner inte riktigt blogga just nu heller så det får jag ta tag i ikväll eller imorgon. 
Nu ska jag fixa mig och sedan äta nått litet innan Simon och hans föräldrar kommer och hämtar mig. Vi ska åka till Alingsås och se Hamilton på bio och sen ska vi äta nått. Sounds great to me! :-D

kommer hem senare ikväll och får väll se om jag orkar blogga eller inte :-)

Ni får ha en fin lördags eftermiddag, kramisar i massor!

Av eelma - 10 januari 2012 22:51

precis som rubriken säger så tänkte jag berätta lite vad jag ska ha för mig imorgon. 

Har en ganska lång rast på förmiddagen imorgon så jag och Agnieszka tänkte gå och ta en fika. Vi har så otroligt mycket att prata om nu eftersom vi inte har träffats på hela lovet! hehe, massa gossip ;-)

Efter skolan följer jag med Simon hem, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog nått :-)
Rätt skönt att inte ha nått att plugga heller meeeen det lär ju komma... :-(


Nu ska jag kolla på O.C och sedan sova, godnatt :* 

Av eelma - 10 januari 2012 17:47

Tjenis penis!

haha, har sagt det hela dagen...hur orkar jag?


Va inte direkt jätte happy över att behöva gå upp när klockan ringde vid 6 imorse..ville bara dra täcket över huvudet och somna om, men icke! 

Tog mig sakta men säkert upp ur sängen och började fixa iordning mig lite smått. Gick ner och åt frukost, vilket är ovanligt för mig..., sen ut till bilen och vidare mot bussen. Åååh, va inte alls på bra humör då faktiskt, ville inte!
Men så fort Tove satte sig bredvid mig på bussen så blev jag glad igen och förstod först då hur mycket jag längtade efter att träffa alla mina vänner, hihi :-D Blev en massa kramar när jag kom till skolan, massa skratt och glada människor !

Det bästa med skolan är helt klart vännerna, skulle aldrig klara en skoldag utan mina närmaste, fyfan vad tråkigt!
Har bara en termin kvar på Altorp, suck.. Kommer antagligen tappa kontakten med en hel del roligt folk och inte träffa dom speciellt mycket heller.. Vill inte börja gymnasiet ju :o

haha, vad töntig jag är nu!


Kom iaf hem runt 4 och va redan då helt slut i huvudet, är trött och har huvudvärk..it sucks! 

nu ska jag kolla på ett, eller två, O.C avsnitt *beroende..*
resten av min tisdagskväll spenderas med O.C och matlagning.
Ha det fint, pusspusspuss!

saknar sommaren lite kalla dagar som denna..   

Av eelma - 9 januari 2012 18:57

Hejhej!

Väcktes av min lillasyster runt 10-11 idag, vi skulle gå ut med hundarna och rasta dom så vi kunde komma iväg till Borås tidigare. Men ville verkligen inte åka med för va så himla trött och kände att jag verkligen behövde ta en dusch men orkade inte..  Gick iaf ut med hundarna och fixade det osv, sen kände jag att jag ville dra med till Borås ändå så jag duschade och fixade mig, åt lite frukost och sedan åkte vi iväg. Mamma, lillasyster och jag, mysigt! 


Vi gick runt och kollade lite i knalleland, det va ganska billigt och bra alltihop men hade så lite pengar att jag bara provade lite. Sen hade mamma, sedan innan julafton, köpt ett presentkort på gina tricot på 250kr och av dom fick jag 150 att köpta för. Hittade en super söt pyjamas och ett datorfodral till min PC.

Hittade också en puderborste från Lindex.
fick också rosa raggsockar av mamma men har ingen bild på dom..glömde de!
Är super nöjd med mina köp och ska nu gå ner och kolla på tv. 
Skolan börjar imorgon och är inte alls excited över att vakna klockan 6 imorgon bitti! nej fybubblan..
Hoppas ni har en fin måndagskväll,

puss och kram skumbanan!  ;-)

     

Av eelma - 9 januari 2012 02:40

     


Ligger i sängen och känner mig forever alone. Ska kolla på O.C och försöka sova.   
Seth är min absoluta favorit, love him 

Av eelma - 8 januari 2012 21:57

Min lilla sötnos Amalia har skaffat blogg så ni kan väll kolla in den?
Klicka bara på bilden för att komma vidare till hennes blogg :-) 

Av eelma - 7 januari 2012 19:51

heej ! 

Vaknade imorse av att Simon stod över mig och log, haha så söt är han :-)
Vi gick upp och eftersom jag hade lovat mamma och pappa att ta ut hundarna på morgonen så gjorde vi de. Tog ungefär en timme. Sen gick vi in och åt frukost framför tvn. Har inte gjort så mycket mer idag, vi har kollat på Two and a half men och Kronjuvelerna hela dagen. :-) han åkte hem runt 4 tiden.

Själv har jag suttit och kollat på O.C sedan han åkte hem. Mamma och min lillasyster kommer hem om en stund. Dom har varit på MyDog i Göteborg hela dagen och jobbat. Så när dom kommer hem ska jag få donken som mamma köpte med på vägen hem, mums! :-D


Resten av kvällen spenderas med Gladiatorerna, O.C, donken och sööömn! 
Snart är lovet slut också, är inte säker på om vi börjar på Måndag eller Tisdag men hoppas på Tisdag ;-)
Ha de fint, kram :) 

Ovido - Quiz & Flashcards