eelma

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Det blir bättre !

Av eelma - 25 januari 2012 21:49

Tjena mittbena !!!


Har spenderat min dag i skolan, segt. Slutade dock klockan halv 2 så det va rätt okej. Hade hemkunskap,elevensval, sista lektionen. Haha, vi skulle göra choklad muffins med glasyr/ cupcakes! Hamnade en del i ansiktet, håret, på golvet och på kläderna....wooopsi ! 

Egentligen så skulle jag va med Amalia efter skolan idag men hade ingen skjuts hem senare så fick ta bussen hem efter skolan, vilket faktiskt va skönt eftersom jag inte mår riktigt bra. Huvudvärk och förkyld..hatar att inte va helt frisk!!


Just nu sitter jag i soffan och tittar på "Det blir bättre" på 3an, veckans program handlar om Anton Hysén, den andra elit fotbolls spelaren i världen som har gått ut som gay, och nu är han den enda. Den första tog livet av sig för att trycket från pressen va för stort. Helt otroligt att han klarar gå ut och att han har så bra självförtroende även om världen är så dömmande. Han är stark och jag ser upp till honom, inte som fotbollsspelare utan som person !

Jag rekomenderar verkligen det programet!! Man får sig en tankeställare för varje program och ser lite hur människor omkring oss kan ha det, alla har det inte lätt ! Klicka HÄR och kom direkt till programet på tv3 play! 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards