eelma

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av eelma - 23 januari 2012 22:35

         

Av eelma - 23 januari 2012 20:34

Hej kära läsare!


Tänkte berätta lite om hur min vecka har varit, och även helgen :-)
I måndags vare la skola, inget speciellt sådär.

Och i tisdagas åkte jag och min kära pappa till Bäckäng i Borås för att kolla lite på musiklinjen. Jag tycker verkligen att Bäckäng verkar vara en super bra skola, den ligger nära centrum, fina lokaler osv! 
Har bestämt mig nu, Musik Estet på Bäckäng som första val och Handel och Administration på Almås som andra val :-)

I onsdags va jag med Amalia och Simon. Vi åt thaimat, gjorde låtsas blod och jag fotograferade Amalia ( min lilla modell). Sen gick jag och Simon hem till honom och jag hjälpte honom lite med tyska glosorna :-)

I torsdags va jag med Simon, vi gick på öppethus på kunskapskällan med hans föräldrar så de va chill.

Fredags gick jag, Andreas, Eric, Rebecca och Lucas å åt pizza, sen gick vi till trampolien och efter det for vi hem till Rebecca och Lucas. Vi kollade film, jag sov, åt chillinötter, bakade och tog en hel del kort. Vi hade en jätte mysig kväll, awesome :-)

Vi somnade mellan 7 och 8 på lördags morgonen och gick upp vid 2. Deras mamma stod och stekte pannkakor till oss som vi åt när vi vaknat, mums! 
Åkte hem vid 3 och lite efter det kom Simon hit och sov här till söndag. Vi kollade på gladiatorerna, the day after tomorrow och en del annat bra, sov som en kung och gjorde pannkakaor till frukost. Jätte mysigt !

Det va min vecka och helg, jätte mysig! 

 

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards