eelma

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av eelma - 19 januari 2012 21:15

Hejhej!


Min blogg är nog den tråkigaste i hela världen...har inte orkat/velat eller hunnit blogga den senaste tiden. Har varit med Simon och Amalia, sovit, varit i skolan, varit på öppethus och sovit lite till.. 

Inte så mycket plugg än men lite sömn och jobbjobbjobb i skolan + att man ska hinna med vännerna osv, jag blir helt slut ! 
Men nu, resten av det som är kvar av kvällen, hade jag tänkt ta hand om mig själv lite. Hårinpackning och ansiktsmask, kanske gör nått med naglarna också! :-)


Imorgon ska jag va med Eric, Lucas och Rebecca efter skolan. Vi drar först till trampolinen och sedan hem till Rebecca och Lucas och kollar på filmer och har det trevligt :-)

Hinner inte skriva mycket nu men får skriva om veckan på söndag ist för nu ska jag fixa lite.
vi hörs på söndag! PUSS :* 

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards