eelma

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av eelma - 9 januari 2012 18:57

Hejhej!

Väcktes av min lillasyster runt 10-11 idag, vi skulle gå ut med hundarna och rasta dom så vi kunde komma iväg till Borås tidigare. Men ville verkligen inte åka med för va så himla trött och kände att jag verkligen behövde ta en dusch men orkade inte..  Gick iaf ut med hundarna och fixade det osv, sen kände jag att jag ville dra med till Borås ändå så jag duschade och fixade mig, åt lite frukost och sedan åkte vi iväg. Mamma, lillasyster och jag, mysigt! 


Vi gick runt och kollade lite i knalleland, det va ganska billigt och bra alltihop men hade så lite pengar att jag bara provade lite. Sen hade mamma, sedan innan julafton, köpt ett presentkort på gina tricot på 250kr och av dom fick jag 150 att köpta för. Hittade en super söt pyjamas och ett datorfodral till min PC.

Hittade också en puderborste från Lindex.
fick också rosa raggsockar av mamma men har ingen bild på dom..glömde de!
Är super nöjd med mina köp och ska nu gå ner och kolla på tv. 
Skolan börjar imorgon och är inte alls excited över att vakna klockan 6 imorgon bitti! nej fybubblan..
Hoppas ni har en fin måndagskväll,

puss och kram skumbanan!  ;-)

     

Av eelma - 9 januari 2012 02:40

     


Ligger i sängen och känner mig forever alone. Ska kolla på O.C och försöka sova.   
Seth är min absoluta favorit, love him 

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards