eelma

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

13 december, lucia.

Av eelma - 13 december 2011 21:12

Hej hej! 

Lucian va ju imorse, och herre jösses vad nervös jag va då! Pratade non-stop om allt och inget och mina händer skakade, haha. Vi skulle först sjunga för 9orna och halva 7an och det va ju första så alla va väldigt nervösa, så det gick inte riktigt som vi hade planerat men det gick ändå bra! Sen så skulle vi sjunga för 8orna och andra halvan av 7orna och det gick mycket bättre vill jag lova. Vi va inte alls lika nervösa och ordentligt uppsjungna så det gick bättre :-)
Haha, jag skulle sjunga andra versen på last christmas och det gick då inte riktigt som planerat xd Jag började sjunga på första versen och kom på mig själv men fortsatte ändå och sjöng lite från både första och andra, lixom mixade ihop det och hoppades på att ingen skulle märka det! Och det va nog inte så många som gjorde det heller ;-)

Är förövrig väldigt stolt över min lucia grupp för jag tycker vi har fixat ihop det riktigt bra dom senaste veckorna. Våran musiklärare blev sjuk och har inte kunnat vara med på flera flera veckor så hans vikarie fick ta över och hon styrde upp det jätte bra tycker jag. Vi va en liten grupp men vi va nooog det bästa luciatåget någonsin ! 


Har inte mycket mer att skriva än att jag faktiskt sov när jag kom hem och vaknade runt 8 när mamma och pappa kom hem från borås. Är fortfarande trött men inte sleepy...åh :-(
Resten av kvällen får spenderas med musik och film.

Tipsar om en bra men gammal film som heter "en kärlekshistoria" den är svensk och från 70talet. Jätte bra och uuur söta skådespelare!

Nu ska jag kila och inte gör nått, haha. Vi hörs imorgon, lots of love  ♥

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards