eelma

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

12/12/11

Av eelma - 12 december 2011 20:41

Godkväll gorgeous!

Har ni haft en bra dag? :-) det har jag, mesta dels iaf!

Kom ju hem väldigt sent igår så blev inte mycket sömn i natt. Vaknade strax innan 7 och insåg att jag hade missat bussen men pappa va så snäll och körde mig till skolan strax innan 8, kom 10 minuter för sent men vi hade matte så det gjorde mig ingenting ;-)

Orkade inte fixa mig imorse så såg inte speciellt bra ut idag...

Hade teknik prov idag och kan säga att det var mer än vad jag visste! Men det gick hyffsat ändå, I hope!


Vi tränade lite inför julavslutningen idag också, det gick la sådär. Vi fick lite låtar och körde igenom dom lite snabbt. Blir nog bra! Sen ska ju jag och Victor Kling spela och sjunga en låt också :-)


Imorgon smäller det! ah, väldigt långsamt asså...;-) Vi har lucia imorgon och jag hoppas verkligen att det går bra! åh, är så nervös redan.. På en låt så ska jag sjunga ihop med en tjej som heter Josefin och sen ska jag sjunga en vers på en annan låt helt själv...my god, jag kommer dö av nervositet! 


Nu tänkte jag skriva klart min engelska uppsats om "betrayal" (svek). Sen ska jag duscha, måla om mina naglar och fixa mitt hår så det blir extra lockigt imorgon! 

P.S OM JAG ÄR BORTA IMORGON/INTE KOMMER TILL SKOLAN/INTE KAN NÅS PÅ MOBILEN/INTE BLOGGAR IMORGON SÅ HAR JAG DÖTT! MÅSTE GÅ TILL BUSSEN IMORGON OCH DET KOMMER JAG INTE ÖVERLEVA! TACK FÖR MIN TID HÄR PÅ JORDEN, JAG HAR UPPSKATTAT DEN! LOTS OF LOVE/ ELMA!


   

 
 
Wille

Wille

12 december 2011 21:18

Nej dö inte!!! :(

http://willek.myshowroom.se

eelma

13 december 2011 16:32

hihi slapp de idag :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards