eelma

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

In the caaaar ! Mobilinlägg

Av eelma - 9 december 2011 13:32

Hej hopp gummi snopp ! Sitter just nu i bilen påväg till Stockholm :-) har en stor godis påse i knät så ska nog klara mig några timmar till ! Vi åkte från mammas jobb vid 11 så vi kom inte riktigt iväg förens då :p Åh, jag längtar så mycket till att ta en dusch på hotellet i kväll och kolla på idol finalen på tv... Hoppas Robin vinner !!!! :-) Fast mest så längtar jag nog ändå till hotellfrukosten imorgon bitti, hihihi ;-) ska spendera hela morgondagen på mässan. Blir nog segt men får hoppas att jag får lite pengar för de :-) vi bor ju på samma hotell som förra året så vet ju att dom har en ganska najs pool (y) Nu är jag så trött så ska försöka vila lite...bloggar nog mer ikväll :) kramisar !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards