eelma

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Onsdag, 7 december.

Av eelma - 7 december 2011 19:16

Hej!


Hur har eran onsdag varit ? :-)

Min onsdag har varit väldigt bra faktiskt. Allt i skolan va chill och lucia övningen gick väldigt bra! Missar dock sista övningen på fredag men får träna lite här hemma. Är ju lucia redan på tisdag nästan vecka! Är faktiskt lite nervös :O


Efter skolan mötte jag upp Amalia och vi skulle gå och möta Linnéa och Robin som hade gått hem till Linnéa.

Jag och Amalia börjar gå mot ICA för vi skulle möta dom där..Vi gick förbi thai stället som är där och båda blev sjukt sugna på de, så vi köpte take away!

efter att vi köpt mat osv och ska gå hem till Amalia för att äta så kommer hon på att hon glömde sin nyckel i väskan som hon hade lämnat hos sin mamma i skolan...smart tjej! Så vi gick tbx till skolan och hämtade hennes nyckel och sen mötte vi Robin och Linnéa och köpte de vi skulle ha till min födelsedagstårta!
Haha, att gå hem till Amalia tog typ en evighet kändes det som..haha sjukt sega va vi! x)

Amalia började fixa ihop tårtan med chokladtårtbotten, frusna hallon och blåbär, nån krämig sak, grädde och massa strössel! Den blev super god!

Sen chilla vi typ bara uppe på Amalias rum...fast Robin och Linnéa låg ju i Amalias säng och praktiskt taget och ÅT på varann...hahaha störda är dom :-)


Kom hem för typ en timme sedan kanske och tänkte börja på min engelskatext som ska va inne så fort som möjligt. 
nu ska jag ner och äta tacos, vi hörs senare :-)

   

 
 
E b b i s

E b b i s

9 december 2011 13:23

Sv: Ja självklart kan du få använda listan sötnos! bara att börja! ;) puss

http://www.whowouldiibe.blogg.se

eelma

9 december 2011 13:31

Tack ebbis ! P&K :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards