eelma

Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Like a fool I've trusted you, still I'm hopelessly in love...

Av eelma - 5 december 2011 06:00

Jag kan helt enkelt inte förstå hur du kunde bryta ditt löfte, såra mig och inte säga mer än att du är ledsen för hur det blev. Du lovade att du inte skulle få tillbaka gamla känslor för henne, du lovade ju? Du såg mig i ögonen sa att jag kunde lita på dig..och dum som jag är så gjorde jag ju såklart det. Hur dum får man vara..?
Hur kunde du tvivla så mycket och vara så osäker över dina känslor för mig medans du med en gång visste vad dina känslor för henne betydde? Hon måste verkligen va bättre än mig.
Du säger att du tvivlar. Du följer med mig hem och allt är perfekt, vi ligger i min säng och kollar på film, håller handen. Du kysser mig och säger att du gillar mig. Senare på kvällen får jag ett sms där du skriver att du är osäker igen och att du inte vet vad du vill..du skriver att du bara drogs med och inte va säker på vad du gjorde och att det gick för fort fram. Men vafan, jag frågade ju om du tyckte att det gick för fort fram när du kysste mig ? Du skakade på huvudet och sa "nej, det går i lagom takt." Du skriver att du vill träffas mer och så innan du vet vad du vill. Jag grät i 4 timmar den kvällen/natten. Tack vare dig så sov jag 4 timmar den natten. När jag satt på bussen på väg till skolan kunde jag inte hindra tankarna som snurrade runt i min förvirrade skalle..tårarna började rinna och min vän som satt bredvid mig tog min hand och kramade den. Hon sa "Jag kommer alltid att älska dig elma, oavsett vad. Jag finns alltid här." Då fortsatte jag gråta och kunde inte sluta förens bussen stannade vid skolan och vi skulle gå av. Tack gud för att jag skulle sitta i cafeterian hela den dagen, hade inte kunnat koncentrera mig på skolan den dagen.. Vi pratade i skolan den dagen och du sa förlåt för vad du skrivit och att du menade allt du sa när du va hemma hos mig. Och även om jag kände mig så förstörd och trasig så mådde jag bättre av att prata med dig. Jag satt i ditt knä en stund och du drog din hand över min rygg och hela jag blev varm. Shit, du anar inte hur kär jag är i dig.. Du kramade mig och sen va du tvungen att gå tillbaka till lektionen.  
Senare på kvällen så smsade vi en stund. 
Du skrev att du tänkte på mig, att du blev alldeles varm när du tänkte på mig. Du skrev att du gillade mig och att du ville bli mer än vänner. Jag frågade om du va säker..för, precis som jag trodde, så tänkte jag att du kanske kunde bli osäker igen. Du sa att du va helt säker, att du inte skulle bli osäker igen, du sa att du lovade...DU LOVADE?! och så otroligt dum som jag är så trodde jag ju på dig, jag trodde på det du skrev och jag blev så lycklig av dina ord.


Dagen efter så berättar du att du skulle va med en annan tjej (hon du fick känslor för igen). Jag visste ju att du hade gillat henne förut så jag va väldigt osäker på om du skulle hålla det löfte du lovade. Du sa att jag inte behövde vara orolig för att det va mig du gillade, inte henne. Du lovade att du inte skulle få känslor för henneigen.. Shit, du lovade en hel jävla massa saker..och höll inte ett enda löfte..


När hon hade åkt hem från dig den kvällen så fick jag ännu ett sms från dig. Du skrev att du inte ville ha nått förhållande, du skrev att du ville vara neutral ett tag. Du skrev att du bara ville vara vänner. Jag frågade om du fått känslor för henne igen och det hade du... HAH! "jag lovar, du kan lita på mig. Jag har inga känslor för henne längre som jag har för dig nu..." Fan vilken jävla bullshit! 
Nu kände jag mig så nere att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.. Jag ville seriöst bara försvinna och aldrig mer komma tillbaka. Jag skrev till dig att jag aldrig har haft så starka känslor för någon förut, och jag menade det. Jag grät så många timmar den natten, minns inte ens hur länge det va..det kändes som en hel evighet. 

Som tur var så var det lördag dagen efter så jag kunde sova ut..vaknade med tårar i ögonen och mascara över hela kudden, hade inte orkat tvätta bort sminket den kvällen. Jag grät flera gånger den dagen, för allt påminnde om dig..


Jag har varit kär i dig i snart 2 månader och vi har känt varandra i snart 4 månader..
Du skrev att jag förtjänar någon bättre än dig...men i självavärket så är det jag som inte är bra nog för dig.

För mig är du perfekt. Du har allt det där som jag någonsin kan drömma om. Du är verkligen som en prins, hehe töntiga jag..
Dina ögon, ditt leende, din doft, din röst...du gör mig knäsvag! jag blir alldeles varm av att bara titta på dig eller höra din röst. 

Jag är beredd att göra allt för att få dig. Jag tänker fortsätta prata med dig, umgås med dig och tänka på dig. För kanske, bara kanske, får du känslor för mig igen. Jag kan ju alltid hoppas.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards