eelma

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Nu kan du få mig så lätt.

Av eelma - 23 november 2011 16:14

Hej!


Igår bloggade jag ingenting eftersom jag skulle städa ordentligt i mitt rum. Vek ALLA mina kläder, plockade bort alla sommar kläder, bytte lakan, dammsög, torkade av bänkar och bord och putsade fönster och spegeln. Riktigt nöjd med mig själv! :-)


Skolan har varit chill, haha har kännts som om det varit fredag varje dag denna veckan ju :o

No, engelska, spanska och musik elevensval, joooo har hört att ondsdagar är chill :-)

Har knappt några läxor denna veckan heller så det är bra!


Kom hem runt 3 och åt rostade mackor och drack pucko med min lillasyster. Sedan gick jag upp till mitt rum, bäddade sängen, tände ljus och satte mig vid skrivbordet och började göra en "tankekarta" över min slöjduppsats som ska vara inne på fredag, så nu äre brottom! 
Tänkte skriva om några olika moden och stilar. Sånt som kommer tillbaka varje år och sånt som är nytt. Tänkte även skriva om sommarmodet 2011, sounds helt okej eller ? :-)

Har precis blivit klar med min tankekarta så sitter och lyssnar på musik och äter klementiner.


Har också ringt och beställt tid för ögonbryns vaxning på Evas skönhetsvård på fredag, åh ska bli så skönt att få det gjort!

Tänkte ta och klippa mig snart också, sak bara samla lite pengar först.
Är så himla osäker på om jag ska behålla mittbenan eller om jag ska byta tillbaka till snedbena och uppklippt. Eller om jag bara ska klippa topparna och klippa lugg..
KOM IGEN OCH TYCK TILL NU DÅ !
Ska göra en liten omröstning här till vänster så ni kan rösta.

<------------------------------------


Nu ska jag fortsätta mumsa på kementinerna och sedan plocka fram min boyfriend gitarren en stund. 
Ha en fin onsdag, kram !

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards