eelma

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Maybe someday, i'll be in your arms. someday.

Av eelma - 21 november 2011 20:25

Hej hej! 

hur är det med er en måndags kväll som denna ? :-)

Själv har jag det bara bra! Sedan jag kom hem har jag suttit lite med gitarren, tvättat, plockat lite bland mina kläder, och städat lite på mitt rum. Har ju såklart lyssnat på en massa musik med ;-)

Dagen har varit helt okej, lite smått seg men det är väll alla måndagar känns de som..


Igår så va det en månad kvar till min födelsedag, wooho exicted!!

Satt huuuur länge som helst igår och fixade ett bild colage med bilder på det jag önskar mig till min födelsedag och julafton. Och såklart så ska ju datorn börja cpa och allt bara försvinner!

Och sen sparade jag ju inte ens bilderna utan kopierade dom bara från olika sidor...bra elma, skit bra! 
Ååååh, min vanliga tur ! -.-'

Får väll helt enkelt fixa ihop det på nytt någon gång nu i veckan så ni får se lite vad jag önskar mig :)


Nu ska jag gå ner och plocka ur tvätten ur tvättmaskinen och sedan ska jag städa lite till på mitt rum. Med underbara Melissa Horn i högtalarna, kääärlek!

Ska sedan tvätta av sminket och lägga mig i sängen och somna till lite Sex and the city. Får verkligen hoppas att jag har lite lättare för att somna ikväll än igår kväll, låg vaken till typ 2.. 

Godnatt alla fina läsare :-) kramis!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards