eelma

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

I get by with a little help from my friends.

Av eelma - 31 oktober 2011 15:00

Hej hej !

Ah, jag vet att jag inte bloggade nått igår med det är för att när jag kom hem från Linda runt tolvtiden på dagen så mådde jag inte så bra. Hade väldigt ont i huvudet och halsen, och va helt slutkörd. La mig i sängen direkt när jag kom hem och låg där hela dagen igår. Kollade på en massa filmer och myste med Hanna, min vovve. 

Halloween festen hos Linda va awesome. Alla va skit snyggt utklädda! Vi åt pizza, godis, chips och efterrätt. Ohja, jag blev mätt! Vi kollade också på 'Nightmare on elm street', den va bra och inte allt för läskig. Men hoppade allt till ett par gånger;)

Helena va den enda som tog en massa bilder så får be henne att skricka några kanske så jag kan visa er sen! 

Kortfattat: en fin kväll med världens bästa människor.


 Vaknade vid elva imorse och kände att jag inte ville ligga kvar i sängen längre så jag tog på mig morgonrocken, gick ner och la mig i soffan och satte på tvn. Har suttit här sedan dess..tråkigt men orkar inget annat. 

Hatar att bli sjuk såhär lagom på lovet..

Robin skulle ha "lan" hemma hos sig idag och jag lovade att jag skulle komma men så blir jag sjuk, får feber och mår jätte dålig. :(


Tänkte smsa mamma och be henne att köpa Ben&Jerry till mig, mums!  

ttyl :)

 

ni är bäst! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards