eelma

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

there are only a few days left of October..well, time flies !

Av eelma - 26 oktober 2011 20:26

Hej hur äre med er? :) Själv kom jag hem från praoen och hade sjukt ont i huvudet och öronen, fötterna gjorde ont och ryggen också :( la mig på soffan direkt och somnade några timmar. Huvudvärken har gått ner lite, men det gör fortfarande ont ;s Vill verkligen inte bli sjuk inför lovet..det skulle suga! 

Aga kom inte till praoen idag så jag va ensam med hon som jobbar där. Det va helt okej, det va en massa folk så det va bara kul :) Känner att jag lär vara väldigt seg imorgon, men det får gå! 

Tänkte lägga mig i sängen och kolla på en film klockan nio, om en halvtimme alltså..är sjukt trött :o
Har inte mycket mer att säga så jag avslutar här, bloggar mer imorgon! Godnatt, P&K

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards