eelma

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av eelma - 23 oktober 2011 18:06

Åh, jag känner mig som världens sämsta bloggerska just nu för att jag inte har nått att skirva om...oh, jobbigt ! 
ah, som ni kanske läste så va jag rätt irriterad, arg och förbannad i fredags..ah mitt liv sög kändes det som, haha löjlig jag är :') 

However, i går va jag hemma med mina syskon hela dagen. Dom åkte in till herrljunga för att bada och gymma men jag stannade hemma, sov och kollade på film, lattjej.se !
Sen hände det väll inte så mycket mer, vi kollade på tv osv. Idag har jag typ inte gjort nånting heller, tvättat, lyssnat på musik och kollat på tv. Känns ju som om jag har ett liv..fast nä.

Imorgon är det dags för andra prao veckan, och tro det eller ej men...I'm excited !  

Åh, allt känns så bra nu :D
Resten av kvällen spenderas med "småfix". Naglar, dusch, noppra mina ögonbryn osv. Bloggar mer imorgon, vi hörs då ! P&K ♥ 

 how cute?

Skapa flashcards