eelma

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

18 oktober.

Av eelma - 18 oktober 2011 18:58

Heeello ! Hur har eran dag varit ? :)
Min dag har varit väldigt fin faktiskt. Som sagt så hade jag min första prao dag, jag praoar på Sessans, ett litet konditori i Herrljunga. Och tack gud för att Emma praoar där också denna veckan, jag tror det skulle bli väldigt segt annars! Vi har fått lära oss att sköta kassan idag och det gick jätte bra vissa gånger, och vissa gånger gick det inte alls bra. ;) Vi fikar, hjälps åt med att sköta kunder, lägger fram bullar och bakelser, fixar med disken och massa annat. Det är faktiskt ganska roligt, men väldigt segt när det inte kommer mycket kunder..men då står vi och pratar ist ;) Och när jag och Emma skulle gå hem så sa hon som jobbar där att vi fick ta med oss vad vi ville hem! haha, både Emma och jag tänkte att vi bara skulle ta någon bulle och sådär, men det blev en massa kakor och bullar, heho ;)

Nästa vecka ska Aga praoa med mig där, vilket lär bli minst lika kul! :)

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem och laga mat så att jag sedan kan gå och duscha. Tänkte gå och lägga mig så fort jag har duschat, är verkligen jätte trött!
Blir nog inga fler inlägg idag, för jag har inte så mycket mer att skriva. Så jag bloggar mer imorgon, godnatt och ha en fin tisdags kväll! P&K.

     

 
 
Ingen bild

aga_aszuszu@hotmail.com

18 oktober 2011 19:49

Det kommer bli as kul! :'D lääängtar !(y)<3

eelma

18 oktober 2011 19:58

JA det kommer det !! :DD jag med !

 
Ingen bild

Sofia

18 oktober 2011 20:45

Praoa åt mig med hjärtat, desutom ha kul åt mig! Dundekramar :*<3

eelma

19 oktober 2011 15:43

det ska jag sötnos! tänker på dig,kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards