eelma

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av eelma - 16 oktober 2011 14:33

Hej ! 

Igår va jag ju som sagt hos wille, vi hade en helt awesome kväll. Fina vänner det där! Kom hem lite efter ett och somnade vid tre, helt okej. Vaknade klockan elva idag, verkligen jätte skönt att sova ut! 

Åt bullar till frukost och nu sitter jag framför tvn och tittar på My Life As Liz weekend break på MTV :) 

När jag låg i sängen i morse, nyvaken, kom jag på att imorgon börjar ju våran prao ! Åh vad skönt det ska bli att skippa skolan ett tag. Vi har två veckors prao och sedan en veckas lov. Alltså, fri från skolan i tre hela veckor, oh thank god! Ska sitta och chilla på ett café i två veckor, hur bra ? :) 


Nu dör min dator snart och jag orkar inte springa upp på mitt rum och hämta sladden så jag avslutar nu. Ska fixa en kopp varm oboy och sätta på en film eller fortsätta kolla på my life as liz. :) 
Ni får ha en fortsatt fin söndag så hörs vi senare idag, kramis ! 

       Lite bilder från igår. Det kommer fler senare!

 ♥

Skapa flashcards