eelma

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av eelma - 15 oktober 2011 16:33

Nu har jag varit sååå duktig! Har bakat bullar, tvättat en massa, städat mitt rum (nästan klart) och rastat hundar. Är faktiskt ganska trött nu :P


jag skulle egentligen va hos Åsa klockan fyra men som ni kanske vet så är klockan mer än fyra och jag har fortfarande inte åkt xd Men men..nu ska jag ställa tillbaka allt i mitt rum och sedan ska jag ta på mig lite decent clothes för att sedan åka till Åsa och sedan vidare till Wille :D fixar mig och sånt hos Åsa :)


Mihi guess what ?! jag får låna pappas systemkamera så jag kan ta en massa fina bilder på mina vänner, snällt va ? :D


Hoppas ni får en jätte fin lördagskväll, för det ska jag och mina fina vänner ha ! Vi hörs mer imorgon, P&K !

 


:)

Av eelma - 15 oktober 2011 13:15

Nu är bullarna klara och mina syskon har kommit hem så är inte lika ensamt här hemma längre ;) Min lillasyster har precis gjort sin första dresyrtävling, det gick bra men med några missar, alla kan inte vara proffs redan första tävlingen, right ? :)


Nu ska jag gå upp och städa mitt rum, det behövs verkligen! ska fortsätta tvätta också och runt fyra åker jag till Åsa. Ska hjälpa henne att hitta till Wille, heho ;)
bloggar nog precis innan jag åker och sedan blir det nog inte så mycket med :) ttyl!

Av eelma - 15 oktober 2011 09:14

Godmorgon ! oj oj, tidigt uppe va? hehe, jag vaknade tjugo i nio..inte så vanligt för att vara mig.

På dagens schema står städning, tvättning och bullbak :D Ikväll drar jag till Willeboy också ;)


Vaknade precis så känner att jag inte har mycket att skriva.. men just nu sitter jag och tittar på Jonas Brothers konsertfilm, mysigt! Ska snart fixa i köket så jag kan baka sedan, hoppas ni har en fin lördagsmorgon, ttyl :)

Skapa flashcards