eelma

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av eelma - 14 oktober 2011 20:59

 

-hur snygg är inte den eller?! omg, i love it! vill ha, vill ha, vill ha!

-

Av eelma - 14 oktober 2011 17:51

hej, hur är det med er ? :)

Med mig är det bara fint. Är väldigt trött just nu och så, blir alltså ingen parken ikväll. 
Tänkte mysa med gitarren, tända ljus, kolla idol och baka bullar ist :)

Hihi idag på musiken så lärde jag mig att spela Without you-David Guetta ft. Usher lite lätt på piano/keyboard, awesome ! Så gissa vad jag önskar mig i b-day present ?! ;)

Fick ett G+ på Noprovet och VG på matten, nöjd. 


Imorgon åker jag till Wille för att träffa hela gänget..förutom Elin och Helena som tydligen inte kunde komma..äsch, vi klarar oss nog en kväll utan dom. ;) Vi ska planera halloween lite smått, snacka, skratta och bara ha det så mysigt ! :D 


har inte mycket mer att skriva so..I'll blog u later :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards