eelma

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av eelma - 10 oktober 2011 17:43

Hej :) kom hem för snart två timmar sedan. Har inte hunnit med nått förutom att äta och prata med min älskade Sofia i telefon. Guud så jag saknar henne..det är verkligen helt galet! :o Det känns så tomt i klassen även fast det bara är en som har försvunnit:( 


Dagen i helhet har varit ganska bra, mitt humör har varit på topp hela dagen och visst kan man bli arg när nått irriterar en men jag kommer över det så lätt så ! :) 

Just nu sitter jag här och äter godis, mihih tjockis, och lyssnar på Melissa Horns fina musik. Ska snart plocka fram gitarren och lira lite på Moves Like Jagger, grym är den! :D Vi hörs senare, kramis :)


     Bilderna är fula men proppfulla med kärlek, jag älskar dig sofia :) ♥

Ovido - Quiz & Flashcards