eelma

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av eelma - 9 oktober 2011 21:16

  Sitter här med gitarren i knät, vackert. Känner att jag mer eller mindre är trött på allt, lite besviken och helt slut. Imorgon börjar ännu en skolvecka..snälla gud, låt mig klara mig igenom den här med. Om en halvtimme ungefär ska jag tända lite ljus och krypa ner i sängen och somna till en helmysig film. Bloggar alltså inget mer idag, men vi hörs imorgon. Godnatt, P&K

Av eelma - 9 oktober 2011 16:41

Spenderade kvällen hos Åsa igår med vårat fina gäng. Vi åt jätte god mat, skattade massor och hade det allmänt bra :) Tänkt vilka fina vänner man har! '

Stannade hos Åsa till klockan två och då kom Daniel och hämtade mig. Vi åkte upp till golfen i hudene för att hämta Sara, Malin och Alex. Vi körde hem Malin och Alex och sedan åkte vi hem. Va hemma vid tre ungefär, sjukt trött va jag då! Tände lite ljus och somnade till Kick Ass. Och eftersom jag inte sovit speciellt mycket i helgen så sov jag till typ halv två, skönt.


Just nu sitter jag i soffan med en filt och kollar på Awkward på MTV. Mysigt när det är små rusktigt höst väder ute. :) 


btw, en lite update! Har beställt hem jackan jag visade för ett tag sedan från H&M ! Dock så kommer den inte förens i slutet av oktober eller i början på november, men det är värt väntan tror jag. Sen så har jag inte direkt brottom heller :) 


Hoppas ni har en fin söndag och att ni mår bra :) ttyl.

 

Ovido - Quiz & Flashcards