eelma

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av eelma - 8 oktober 2011 14:46

hallo ! ska nu hoppa in i duschen och sedan ska jag börja fixa mig. Sedan åker jag till Åsa och hjälper henne med maten inför ikväll, mums :)

Ska bli så kul att träffa hela gänget! Elin, Helena, LindaWille, Sandra och Åsa såklart :D 

Bloggar inget mer idag/ikväll utan det får bli imorgon ist. :) 

Ha en jätte fin lördagskväll alla , det ska jag absolut ha ! P&K ♥

   

Av eelma - 8 oktober 2011 11:55

godmorgon ! eller ah, klockan är tolv och jag är typ helt död. Gick och la mig vid sju imorse eller nått och vaknade klockan elva. Jag skulle inte ha sovit här inatt egentligen men det blev så ändå och just nu sitter alla och spelar, suprisesuprise! Vet inte riktigt när jag åker hem, min bror är på gymmet och hämtar mig när han åker hem.
Håller tummarna för att få åka till Åsa ikväll för att träffa mitt fina gäng, får hoppas att mamma och pappa är snälla och låter mig åka. ;)

Nu ska jag fortsätta spela Justin Bieber för killarna och störa dom när dom spelar, hehe. ttyl :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards