eelma

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Du är bäst nu men du var bättre förr. Våra brister gör oss till människor.

Av eelma - 3 oktober 2011 16:57

Skolan har varit som vanligt. Halvt seg, halvt galen. Pizza måndag idag med, gott men onytting som satan. 

Pratade med Eleine på kunskapskällan idag, hon verkar vara helt ute och cyklar.. 


Morgondagens planer består av skolan hela dagen, till tre. Sedan tar jag och Åsa tåget till Borås för lite shopping. Nu när jag har pengar tänkte jag försöka hitta en något snyggare jacka och halsduk, kanske till och med hittar en mössa. :)


Ja juste, redan imorgon bitti kommer mamma och pappa hem efter hela tio dagar i Tyskland. Oj oj, tiden går alltså, känns som om det var igår dom åkte.. Nu hoppas jag bara att dom har en liten present med sig hem till mig, hehehe :) '


Nuu ska jag sätta mig och läsa igenom spanskan en gång till och kolla snabbt igenom historian så jag har lite koll på vad det är jag pluggar på. Har spanska prov imorgon eller på onsdag och ett historie prov på torsdag. Sedan ska jag städa så det är rent och fint när mamma och pappa kommer hem imorgon! sen ska vi väll äta nått också antar jag. 
Hoppas ni har en fin måndags kväll, kramis :)

   bilden är över ett år gammal, tycker den är söt ;)

 
 
Erika

Erika

4 oktober 2011 12:12

Elaine är största mongot jag vet, utan tvekan !

http://erikamild.devote.se

eelma

5 oktober 2011 14:50

ah, hon har inte mycket i huvudet den tanten asså !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards