eelma

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

För jag blir så dum av dig

Av eelma - 28 september 2011 20:26

hej där. Ja, jag vet att jag inte är världens bästa bloggerska och jag uppdaterar inte hela tiden..har någon form utav en så kallad "bloggtorka". Jag hittar ingen direkt insperation och vet inte vad jag ska skriva om så jag tar en lite bloggpaus efter det här inlägget, just so you know. 


Igår va hela altorp och kollade på en teater i aulan på kunskapskällan och kan säga att den va helt fkn random, helt galen och virrig. den hade dock en bra mening, för du är bra som du är!  Skrattade så jag grät ! :'D

Imorgon åker vi till Göteborg klockan 2, alla 9:or för att titta på West side story på Göteborgs operan. Vi ska gå rundvandring på operan för att se hur dom bygger upp rekvesita, bakrunder osv.. ska bli väldigt coolt att se :) Vi har också typ 3 timmar fritt i gbg, dock så har vi det uppdelat, tyvärr. Och eftersom vi åker buss så är vi väll hemma sent skulle jag tro, och är lediga på fredagen..soooooft ! 


Just nu sitter jag och kollar på Idol med Sara och Daniel. Mina favoriter, bland killarna, är absolut EMIL OCH OLLE ♥. Allt funkar bra här hemma och redan på måndag kommer mamma och pappa hem. Jag saknar dom och ska bli kul å se om dom kanske har med en liten present med hem till mig från Tyskland..hehe :))))

När Idol är slut hoppar jag i duschen och sedan i säng för att sova. Ska upp lite tidigare imorgon så att jag verkligen hinner fixa iordning mitt hår precis som jag vill ha det ! 


Får avrunda nu så ni inte dör,om ni nu läser hela,haha.

   how cute ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards