eelma

Alla inlägg den 20 september 2011

Av eelma - 20 september 2011 21:01

Duktiga jag somnade ju såklart i soffan och sov till halv 7 eller nått, lär ju bli lite svårare att somna sen, men jag är sjukt trött nu också så lika bra att gå och lägga mig snart. 

Kort dag imorgon och fick nu reda på att jag ska ha utvecklingssamtal på torsdag klockan 12, på min lediga dag å allt..wiho :(


Hoppas det blir nått av med Mörlanda marknad med mina flickor i helgen också, skulle verkligen va perfekt ! :) Mamma och pappa åker till tyskland snart, kommer inte riktigt ihåg dag nu..men sen kommer dom hem den 3 oktober. Så jag och mina syskon får klara oss hemma själva, hoppas vi överlever! :o


Nu ska jag gå kolla lite på House, sen tvätta av sminket och sen kryper jag ner i sängen för att sova lite. Vi hörs imorgon, godnatt.

 

Av eelma - 20 september 2011 16:38

Sitter framför tvn och kollar på MTV och dricker varm choklad, mysigt.

Idag hade vi skolfoto, och tur som vi hade så fick vi se bilden. Jag tror nog att det va första gången som jag blir riktigt nöjd med mig själv på ett skolfoto. :) 

Hade matte diagnos också, ett enda fel, inte illa där ! fick också lite omdömmen på hur jag ligger till i alla ämnen, och är faktiskt riktikt nöjd !
Resten av veckan är riktigt chill. Imorgon slutar vi halv 2 och är lediga torsdag och fredag..alltså långhelg! Ska antagligen med Åsa till Mörlanda marknad, kul :)

Vill också bara säga grattis till Towa Persson som fyller 16 år idag ! Hon är en riktigt stark tjej, och jag ser upp till henne :) Grattis fina Towa! 

talk to you later babes ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards