eelma

Alla inlägg den 14 september 2011

Av eelma - 14 september 2011 21:21

Nuuu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och soooova ! Imorgon äre öppethus på Kunskapskällan och alla 9:or ska va där hela dagen, alltså..inga lektioner, chiiill ! :) Känns bra att min hosta minskar med små steg, ah det är ju nått iaf :p Godnatt alla fina!

 

Av eelma - 14 september 2011 17:11

   







-Eftersom bloggplatsen.se är helt cp och vill inte ladda upp mina bilder så blev det bara dom här två. Åh vad jag önskar att jag hade alla pengar och all tid i världen till att bara shoppa ! allt det här får gärna hoppa in i min garderob ! 

Av eelma - 14 september 2011 16:03


            Underbar låt.

Av eelma - 14 september 2011 14:45

..händelser.

Det va inte det lättaste att vakna klockan 6 imorse kan jag ju lugnt säga, snooza till halv 7 tror jag. Åt frukost i cafeterian, som jag brukar. Så sitter Oscar där, den pajasen hade missat tåget men skyller på att det va inställt ;) Sista lektionen hade vi elevensval, musik. Vi har redan börjat träna till Lucia, och det är väll tur det..så seriösa som vi är menar jag ;) Jonas ska sjunga solo..vackert osv :P 

Kom hem för ungefär 10 minuter sedan, chill att man inte har några läxor heller ! Tänkte gå ner och fixa en macka och varm oboy, är seriöst helt beroende..godaste som finns, svär! Blev gal1 hungrig nu..ttyl :*


..outfit.

   kände inte för att visa mitt ansikte idag så fick bli en censur. :)

Skapa flashcards