eelma

Alla inlägg den 13 september 2011

Av eelma - 13 september 2011 21:48

En trött och halv-frisk tjej ska snart hoppa in i duschen för att sedan sova. Imorgon ska jag till skolan.. kan trösta mig med att det är en kort dag så jag kan åka hem sen och sova/plugga lite mer. Har väll inte mycket att säga så det här är sista inlägget för idag. Godnatt.

       små tokig osv..

Av eelma - 13 september 2011 16:14

Att ligga hemma sjuk i 2 dagar blir lite långtråkigt.. och eftersom jag inte hade nått bättre för mig så jag ställde mig och vek ALLA mina kläder ! kul att jag inte ens använder hälften av dom.. Iaf så hittade jag en ganska vanlig, svart tröja. Det enda felet med den va att den hade en jävla pälskrage, och det va inte direkt snygg heller.. :o Så..händig som jag är så letade jag fram syväskan och satte mig och började sprätta upp stygnen. Det tog sin lilla tid att få bort hela kragen från tröjan, men det va värt de! Trodde först att det skulle finnas fula märken efter där kragen satt, men icke sa nicke ! Fanns inte ett enda spår kvar av kragen..wiho! :D Och hur bra va inte det här då? Jag som precis tappat bort min andra svarta tröja.. och nu, snål som jag är, slipper jag lägga pengar på en ny, as bra ! :D 


FÖRE:

 

 EFTER:

 

Ovido - Quiz & Flashcards