eelma

Alla inlägg den 12 september 2011

Av eelma - 12 september 2011 12:29

Jag har bröjat med något som heter Blogresponse. Det är en sida där man skriver in sin blogg och så får folk ställa frågor om dig och din blogg. Tänkte att det kunde va en kul grej lixom, så om ni undrar nått så kan ni antingen fråga där eller i den lilla "frågerutan" som finns här till vänster. :)


Klicka här för att ställa en fråga om vad som helst ! jag svarar på det mesta ;)


Av eelma - 12 september 2011 10:50

   Min älskade pacman tröja.

Åh, vad jag älskar när huvudet gör så ont att det känns som om det ska sprängas, när halen gör ont och när man nästan hostar upp lungorna.. hahaha nu drev jag..det är skit jobbigt ! Blev ingen skola för mig idag inte, ligger fortfarande i sängen men ska snart ner och ta mig lite frukost. Känns ju bra att jag missade min tid hos "gymnasie tanten", faaaan. ttyl :)

Skapa flashcards