eelma

Alla inlägg den 11 september 2011

Av eelma - 11 september 2011 22:54

                      


Av eelma - 11 september 2011 21:00

Vad gör ni en söndags kväll som denna ? :) 
Själv sitter jag på mitt rum men jätte fin musik, dricker varm choklad och fixar till bilder :) Jag och Åsa va ju ute förut och fotade en massa, och jag tänkte visa er lite bilder sen när jag har fixat klart :)


Känns lite segt när man tänker på att det faktiskt är måndag imorgon och jag ska upp klockan 6 imorgon bitti, kul osv. Ska prata med "gymnasie tanten" imorgon,08:10, tror inte att det kommer hjälpa nått att prata med henne eftersom hon bara vill att alla ska gå på gymnasiet i Herrljunga, Kunskapskällan -.- Och jag vill ju faktiskt gå i typ Borås eller nått eftersom dom linjerna jag vill gå inte finns här :)

 
Ska fixa klart bilderna nu och sen kolla lite kläder på gina osv :) kramkalas ! 

Av eelma - 11 september 2011 15:59

häääj. Sitter här med en kopp varm choklad och pratar med Robin och Jonathan i skype, chill. Åsa kom hit precis och joinar mig :D evigheter sen sist... :o

Nuuuu ska vi ut och ta kort så blir det en massa fina kort till bloggen :D ttyl ! 

Av eelma - 11 september 2011 13:53

Idag fyller världens bästa Ebba 15 år ! Hoppas du får en jätte bra dag och att du får allt du önskar dig, för det är du värd :) Grattis på födelsedagen älskade du !

     ja...vi är snygga ♥

Av eelma - 11 september 2011 13:34

Hej sockertoppar ! Hur äre med er? själv mår jag faktiskt riktigt bra :) 
Åkte ju till Rebecca och Lucas igår. Rebecca kom inte hem förens vid 10 eller nått så jag och Lucas va hemma själva tills dess. Haha jag lekte lite Rebeccas webcam, ni ska få se lite små lustiga bilder ;) Vi kollade på hela "Walking dead" serien, fast jag somnade på sista avsnittet..trött tjej osv :P Kom hem för en liten stund sen och sitter nu och lyssnar på Moa Lindells låt "when I held ya".  

Åh, så galet bra.♥

 

   

HAHAHA tänkte att ni kunde få er ett gott skratt..resten finns på facebook ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards