eelma

Alla inlägg den 10 september 2011

Av eelma - 10 september 2011 18:07

Sitter här precis nyfixad och pratar med Robin och Jonathan på skype, trevligt :) Ska bara packa det sista och sedan åker jag iväg till Lucas som är helt alone hemma hos sig, haha ! Rebecca kommer hem lite senare ikväll, mys ! Nä nu tjatar Lucas på mig att jag ska åka men bloggar mer när jag kommer hem imorgon! Hoppas ni har en bra lördagskväll, vart ni än beffiner er :) Kramkalas i massor ! 

  I believe that a smile is the best thing a girl can wear.

Av eelma - 10 september 2011 11:04

Godmorgon alla fina ! Har ni sovit gott? själv har jag sovit lite sådär..en hals som gör så fruktansvärt ont och ryggen som krampar, kul osv..

Tror faktiskt att jag somnade med skype på igår :o hade pratat med Jonathan och Robin en stund..när klockan va lite efter 1 ,tror jag, så skulle Jonathan sova men jag och robin fortsatte prata, men tror jag somnadre ? ;s HAHAHAH, så typiskt mig :')  


Ska snart ta en dusch, äta lite frukost och fixa till mig lite. Sedan ringer jag Lucas för att se när jag kan komma :) Vet inte hur mycket bloggande det blir idag och imorgon men fixar nog lite tidsinställt iaf. Nu måste jag gå, ttyl 

   Ååh, jag saknar mina systrar och Jonas! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards