eelma

Alla inlägg den 8 september 2011

-

Av eelma - 8 september 2011 19:57

 
Av eelma - 8 september 2011 16:20

Skolan är hemsk, huvudvärken, ont i halesn och smärtan i ryggen dödar..kom och skjut mig någon? Ligger på soffan, äter onyttigt och kollar på Made på MTV. Tveksam på om det blir någon skola imorgon, känner verkligen inte för det pga hur jag mår, men men.

ttyl

 

Av eelma - 8 september 2011 07:00

Godmorgon ! Vaknade klockan 6 och klädde direkt på mig, va väll inte så pigg till en början med kom allt upp sen :) När jag vaknade märkte jag att jag hade väldigt ont i halsen, inte okej..blir alltså ingen idrott för mig idag,tyvärr :( Dagen förövrigt blir nog rääätt seg, massa lektioner och jätte lite rast..suck. Skolan dödar. Äter just nu frukost med ska cykla iväg till bussen om bara 5 minuter så måste skynda mig en smula nu, bloggar mer när jag kommer hem, om jag orkar (a) Hoppas alla får en bra dag, kramis !

   lite smått galen osv..

Ovido - Quiz & Flashcards