eelma

Alla inlägg den 6 september 2011

Av eelma - 6 september 2011 19:33

Åh vad trött jag är..skulle jag lägga mig ner nu med en kudde under huvudet skulle jag somna på 3 röda! Idol har precis börjat så jag myser med min sjuka lillasyster i soffan, mys. 
Imorgon ska vi ha nån "lekdag" i skolan. Alla C-klasser ska umgås och typ göra olika saker, jag orkar inte.. Men ska antagligen med Ebba in till Borås efter så klarar mig helt, hehe :) blog u later !


Av eelma - 6 september 2011 16:53

Ursäkta förr bloggtorkan igår..hade inget speciellt att skriva om och då blev det så :)
Dagen har varit helt okej, försov mig men mamma lekte taxi och körde mig till skolan.
Har varit på väldigt fnittrigt humör idag, hihi, inte konstigt att lärarna tröttnade på mitt fnitter och prat :D HAHAHAH, stackars alla människor som får så ut med lilla mig! 

Just nu sitter jag och lyssnar på bra musik, spelar på gitarren och försöker få ordning på en låt att göra en cover på , va ju ett tag sen nu :) ttyl.

 


Skapa flashcards