eelma

Alla inlägg den 4 september 2011

Av eelma - 4 september 2011 19:50

Har suttit på mitt rum mer eller mindre hela dagen, orkade inget. Lagade lasange förut, ska äta snart. Just nu tittar jag på idol som preciiiis har börjat, ääääntligen :D 

Senare ska jag noppra ögonbrynen, måla naglarna, ansiktsmask och duscha, ska bli så skönt. 

Imorgon är det måndag..vill inte. Blog u later, puss


Av eelma - 4 september 2011 10:52

Är nu hemma efter nästan ett dygn hos min tovelisa, Louise kom också dit, fett bra. Vi fixade oss inför kalaset osv. Brännde mig på plattången så har en fin blåsa på fkn tummen nu, wiho. Fixade tårtorna, som jag gör varje år, blev väldigt nöjd faktiskt. :) 
Vi gick och la oss runt 12 tror jag, efter att alla somnat i soffan till Coraline, fett läskig är den.  Vaknade halv tio och åkte hem nästan med engång, för Tove och Louise skulle på konfa. 

Sitter här nu, och lyssnar på Veronica Maggio, vilken tröst hon kan va asså..underbart. Sätter på en film och försöker ränsa tankarna lite..eller helt enkelt somna. Godnatt, vi hörs.

 

Skapa flashcards