eelma

Alla inlägg den 3 september 2011

Av eelma - 3 september 2011 15:26

hej gullungar ! Är nu hooos min tove som fyller fjortis på måndag! Vi ska fira hennes lilla födelsedag ikväll, sleeeeeeeeeeeeeeeeeep over :D Hoppas alla har en bra lördags kväll, det kommer jag ha ! Blir inte så mycket bloggande ikväll och inte förens imorgon, när jag kommer hem..om jag nu överlever här ;) Kraaaaaaamis

 

Snygga bruuuuuuudar ! :D

Av eelma - 3 september 2011 12:21

Cancer är nog det värsta jag vet. Har förlorat nära och kära, som nu finns i himmlen pågrund av sjukdommen. "Det är okej att känna"

Av eelma - 3 september 2011 11:47




Veronica Maggio
tryck på länken ovan för att lyssna på mina favorit låtar med Veronica Maggio. Peace and love!

 





Av eelma - 3 september 2011 10:42

  ur snyggt linne från Sisters Point. Kolla in det här !

Av eelma - 3 september 2011 09:13

Vaknade 10 i 9 och kunde inte somna om, så jag tog på mig morgonrocken och gick ut och rastade min lilla Hanna. Sitter nu och kollar på Lilla Jönssonligan med min lillasyster, mys ! 

Idag ska jag tvätta lite kläder och sen åka till Tove för att fira henne och sen sover jag där :) ttyl


Ovido - Quiz & Flashcards