eelma

Alla inlägg den 2 september 2011

Av eelma - 2 september 2011 23:52

 

Nu tar jag natten. Sov gott, kramis

Av eelma - 2 september 2011 22:20

Något jag bara älskar är pyjamaser ! Älskar att ta på mig en pyjamas och lägga mig i sängen/soffan och mysa! Eller vakna upp en lördag/söndags morgon och gå ner i bara pyjamasen och äta frukost och kolla på tv, åh i love it ! 
Hittade dessa 2 på ginas webshop förut, urläckra. Vill haaaaaaa :)

Av eelma - 2 september 2011 19:07

Hej goooodingar ! är nu tbx, internetet funkar igen efter att mamma ringt runt som en galning för att fixa det, tack mammsen !
Dagen har varit helt okej, inget speciellt eller så. HAHA, jag och Sabina lacka ur på syslöjds läraren för att hon tvinga oss att ta av skorna, usch..

Sitter nu och spelar lite på gitarren, mys. Äntligen heelg!
Imorgon ska jag till Tove för att fira hennes födelsedag med hennes släckt.


Mammsen va och hämtade ut sin iPhone 4 förut.. fan vad fuskt. Så går jag runt med min fula jävla nokia, tack.Önskar mig BARA en iPhone 4 i julklapp och födelsedags present nu! :)

  mamma har den vita..vill också ha den ! :o

Ovido - Quiz & Flashcards