eelma

Alla inlägg under augusti 2011

Av eelma - 1 augusti 2011 16:30

-Augusti nu och hösten närmar sig, om exakt 3 veckor börjar skolan, lite smått taggad faktiskt men vill ha några veckor längre sommarlov !

Av eelma - 1 augusti 2011 13:51

hey, jag vet att jag inte skrivit något sedan i fredags med det är för att jag har haft bättre saker för mig. Va med Ebbs fredag-lördag och Åsa lördag-söndag.


Jag och Ebbs gick ut och tog en massa kort, köpte pizza, Ben&Jerry och godis. Kollade film osv :D fyfan vad illa jag mådde efter allt godis.. ;s HAHA våra smeknamn, ebbs är snopi och jag coki, hahaha två grymma namn till två grymma tjejer ! :D


Åsa kom och hämtade mig hos Ebbs och vi åkte och köpte Ben&jerry, haha. Åkte hem till henne och lagade mat, sen satt vi ute på altanen och spelade massa spel och pratade, våran trogna vän godispåsen fanns där också ofc ! Senare kollade vi på "I rymden finns inga känslor" och åt våra Ben&Jerry. Filmen va sjukt bra :D


Kom hem igår och gjorde inte så mycket, grillade och spela en massa gitarr :p
Vaknade vid 1 och har inte gjort nått sen dess förutom att kolla på Oprah. Dagens planer är väll inget speciella alls skulle jag väll tro. Vi hörs senare, kramis

 

Ovido - Quiz & Flashcards