eelma

Alla inlägg under augusti 2011

Av eelma - 15 augusti 2011 18:47

Sorry att jag inte bloggar förens nu men kände att jag inte hade nått att skriva. Kollar just nu på film med Sara. Vaknade klockan 10 i 2 idag, åkte och handlade med min bror och sen har jag inte gjort så mycket mer. Ikväll ska jag laga maten, duktiga jag. Känner att jag inte har mycket att skriva så.. blog u later

 

Av eelma - 14 augusti 2011 19:35

Ligger fortfarande i sängen och kollar på glamourama, jag älskar det. Dock är avsnitten lite för korta tycker jag :p Börjar känna att jag är väldigt hungrig och tvivlar på att mamma tänker göra nån mat, men får väll se, äter nått senare, hehe. Mamma bad mig göra en matlista inför veckan som kommer nu, får väll se hur jag klarar den utmaningen.. Tänkte ju bara skriva in en liten hälsning så ni vet att jag lever och inte somnat framför glamourama;) blog u later sockertoppar :*

 

     Petra Tungården.       Michaela Forin.       Anna Hibbs

Av eelma - 14 augusti 2011 17:04

Hey, jag är så trött och sleten. Har suttit/legat i sängen hela dagen. Spelat lite på gitarren också. Orkar ingenting så ska kolla lite på älskade glamourama, kan verkligen se det om och om och om igen! toppen är det. Känner att jag inte har nått intressant att skriva så jag kommer med lite "new in", musik tips och nått från listan senare :) ttyl 

Av eelma - 14 augusti 2011 13:45

HISS

  • Jag vill börja med att hissa gårkvällen! Vi satt och pratade i Lindas lekstuga och kan inte säga annat än att jag va lite smått rädd, HAHAH ! Sjukt kul hade vi verkligen ! Tack ni som gjorde kvällen ! 

  • Sen vill jag hissa ärlighet! Jag menar, vem vill höra en massa lögner och sen få reda på sanningen och inte kunna lita på den som ljög igen ? Jag tror inte att nån vill det! Ärlighet i nästan alla former är bäst. Det är det som funkar i längden lixom.. Och att ljuga är ju bara fegt, eller hur ? Ja, ärligt ska det va :)

DISS

  • jagvill först dissa att det bara är 1 vecka kvar tills skolan börjar ! sommaren har gått så räser fort och när man tänker tillbaka så önskar man att man gjort mer.. Men, 1 vecka kvar att göra lite roliga grejer :)
  • Min andra diss går till alla "little miss perfects" som tror att dom är nått! Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker iaf inte att  det är kul med människor som går runt och tror att dom är så himla mogna och coola bara för att dom inte skrattar åt konstiga saker, är lite smått galna bland annat folk och inte är sig själva helt enkelt. Vem kan seriöst säga att dom älskar när ens vänner är sånna ? Jag tror inte det är många iaf.. Jag tycker man ska vara en och samma person, vem man än är med. Jag tycker inte man ska ändra sig hela tiden, det är ju bara löjligt lixom ;s Nä, va er själva och våga stå ut lite. Visa att ni är ni och ingen annan ! Våga vara lite galen och inte helt tråkig som en jäkla fisk! ;)

  Kommentera gärna om du har några synpunkter på mina hissar och dissar ! :)

Av eelma - 14 augusti 2011 12:26

Godmorgon/förmiddag. Vaknade runt 9 först av ett sms men lyckades somna om, vilket inte va så svårt :) Sov nu till 12 ungefär, skönt efter att ha varit igång hela kvällen igår ! Vi hade det helt awesome. I'll write about that later! Kom hem vid halv 2 och gick och la mig direkt, somna lite efter 3.
Ligger fortfarande i sängen med datorn i knät, ska snart gå ner och tvätta bort sminket från igår och ta mig en macka och lite juice. Blog U later bitches!

Av eelma - 13 augusti 2011 17:37

      Kvällens outfit: Ny stickad tröja, 99kr Cubus. Avklippta jeans, H&M. Linne, Gina.  Nya solglasögon, 50kr Glitter. Converse kopior, skopunkten.


Ha en bra lördags kväll bitches !

Av eelma - 13 augusti 2011 15:07

Hey hopp! hur är eran lördag ? min har varit och är jätte bra hittills och den kommer bara bli ännu bättre :D Fick precis hjälp av min brors flickvän sara att sätta på mig mina lösnaglar. Dom går ut snart så, eller ah limmet iaf, så bäst att sätta på dom. :) passar ju bra för kvällen. Jag har väll inte så mycket mer att säga, ville bara skriva lite så det inte är helt dötrist :p Sitter just nu och provar mina naglar, eller ah att skriva med dom iaf. Det går rätt bra, men lite ovant känns det allt ;) lär ju få gå med nagelfil och lim i fickan hela kvällen ;) Nej nu ska jag raka mina ben och sedan platta mitt hår! Kommer ett litet outfit inlägg sen när jag är färdig fixad :) ttyl sockertoppar!

  Tur att man är lika snygg fixad som ofixad ;)

Av eelma - 13 augusti 2011 12:32

Grå hood från Lindex. Rea pris 75kr


Blå topp från Gina Tricot. Rea pris 29kr.

Ovido - Quiz & Flashcards