eelma

Alla inlägg under augusti 2011

Av eelma - 24 augusti 2011 22:24

  med bilden säger jag godnatt. Pressad dag imorgon, natti.♥

-

Av eelma - 24 augusti 2011 15:45

Gott att sluta 13.15 idag, sitter nu och mumsar i mig en påse bilar. 
Slutade dagen med elevensval, vi ska göra ett luciatåg av våran tokiga grupp. Helt kaos va det..hahaha.

Har så himla ont i nacken, det dödar. kramis

   

Av eelma - 23 augusti 2011 21:40

Duschen, sedan sängen och sova. Upp klockan 6 imorgon igen, härligt..fast nää. Godnatt sweethearts !

Av eelma - 23 augusti 2011 17:52

Dagen har varit okej, är dock väldigt trött nu.. Längtar redan till lov. spanska, so, hemkunskap, matte och engelska..skolan dödar. Söta Sabina har börjat i våran klass nu, hon är verkligen en toppen tjej ! jätte snäll och hur rolig som helst :) 

Rosenström i parken på lördag, väntar nu bara på ett ja.. skulle fet suga annars. Vilka ska dit ? antagligen alla.
NU: väntar på att maten ska bli klar å så.. Göran och Evelina här och vi ska fira Göran. Grilla och sedan smörgåstårta, min favvis ! Blog u later bitches :*

   söt bild på Göran och Evelina :D

Av eelma - 22 augusti 2011 19:26

 

Av eelma - 22 augusti 2011 17:45

  Såg tröjan på Ida Karlssons blogg och kollade in den på Gina Tricos webshop, snygg och inte alldeles för dyr. Tycker verkligen det är snyggt med kilklackar, men antagligen inget jag skulle ha eftersom jag känner mig way to long med klackar! 

Av eelma - 22 augusti 2011 16:52

Vaknade klockan 6 imorse och va hur pigg som helst. Kände mig först taggad, sen helt slut. Klarade mig igenom dagen och nu ska jag bara ligga och kolla på tv, ur skönt. Haha, hur ska jag orka heeela terminen?! äsch, överlever nog med lite tur. Blog u later

 

Av eelma - 21 augusti 2011 20:50

Hej snyggingar ! Tänkte ta mig en dusch men innan det ansiktsmask för att fräscha till mig lite osv. Måla naglarna och hårinpackning. Sedan är det dags att sova för att orka upp imorgon, tack gode gud att jag börjar bli trött ! Smått taggad inför skolan imorgon, men ett par veckors sommarlov till skulle inte sitta fel ! Blir nog inga mer inlägg ikväll, får höras imorgon. Kraaaamis !

       3 lite halvt smågalna cam bilder ! hahaha, bjuder helt !

Skapa flashcards