eelma

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av eelma - 28 augusti 2011 14:49

hej, hur mår ni ? antar att dom flesta hade en riktigt bra kväll på Björn Rosenström igår kväll ? Det hade jag! Åkte till Åsa vid 3 och vi började fixa oss vid typ halv 4 och va klara vid 8, haha ! Vi åkte till Linda vid 9 och gick till parken vid 11, vi hade det gryymt kul! Folk trängdes som fan, rätt störande men annars va det grymt. Gick med Sara och Daniel hem till sara typ vid 2 och sov där. Vaknade halv 9 imorse och åkte till Annelund för att lämna en kärra sen hem, la mig på soffan och har legat här sedan dess. Efter en grym kväll/natt så mår jag nu som jag förtjänar, men men.. :)
Skola imorgon, blir nog en smula lättare denna veckan för att jag inte har nån nackspärr längre, wiiiho ! Blog u later, puss !

 

Ovido - Quiz & Flashcards