eelma

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av eelma - 26 augusti 2011 22:55

Har haft en jääävla nackspärr hela veckan och jag tror jag dör ! Alla som haft nackspärr vet hur jobbigt det är.. Jag har ont i muskeln som går bak på nacken och ner mot axeln, det gör så himla ont. Och när jag har ont i axlarna eller nacken så får jag som ett "tryck" i hela huvudet och får då huvudvärk, det är så jobbigt och jag blir så himla trött . Har ju så ont att det är svårt att koncentrera sig i skolan eftersom jag blir så trött.. Har suttit i mammas massage grej och det hjälper knappt, har suttit i den 2 gånger men känner ingen skillnad, suck.. Får hålla tummarna för att det går över snart, för jag orkar inte med den satans nackspärren ! 

 

bilden är från google.se

Av eelma - 26 augusti 2011 21:26

         

Av eelma - 26 augusti 2011 17:08

Hey godingar! Kom hem vid 4 tror jag, åt och satte mig vid datorn. Dagen har varit helt okej. Ska nu blåsa och platta Saras hår, snällt va? 
Imorgon äre Bjöööörn Rosenström, TAGGA !
Thank god it's friday ! kramis 

 

Ovido - Quiz & Flashcards