eelma

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av eelma - 19 augusti 2011 20:43

DISS

  • Idag vill jag börja med att dissa såkallade "copycats". Personer som sitter och kopierar både bilder, texter, musik, filmklipp och citat från andras bloggar. Sånna som sitter bakom skärmen och tror att dom har värsta coola bloggen bara för att dom sitter och kopierar från andras som dom gillar. Seriöst, kom på nått eget ? Jag menar, visst kan man ha nån som inspiration och gilla det en annan person gör, men förfan, kopiera inte ! Jag tycker verkligen att det visar att man varken har egen stil eller fantasi. Dock så tycker jag det är helt okej om man skriver källa på saker om man hittar dom på nån annas blogg osv. Men kopiera inte av och låssas inte som om ni skrivit eller fixat det själva, bara töntigt.            Och ja, det är min blogg och jag skriver och använder mitt ordförråd precis som jag själv vill, säg inget annat, fine ?                                   So to all you copycats out there,GO GET YOUR OWN STYLE ! 

HISS

  • jag vill hissa nått som jag tror alla gillar.. konduktörer på tåg som inte frågar efter biljett när man inte köpt nån ! Hur bra är inte det eller ? gratis tågresa lixom ? ;) haha, hände mig igår kväll när jag skulle till Alingsås med Linda, Sandra och Åsa och boooowla ! Jag och sandra köpte biljetter på tåget påvägen dit, men när vi skulle åka hem så frågade dom inte efter biljetterna. Så vi kunde inte köpa några, alltså vi åkte gratis hem, sjukt bra :D Hade förövrig en bra kväll. Sandra vann bowlingen, jag kom 2a, Linda 3a och Åsa sist, hehe ! 

 



























Skapa flashcards