eelma

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av eelma - 17 augusti 2011 23:49

Just nu är mitt favorit klädesplagg min korta svarta trikåkjol ! Jag älskar den. Kan sitta och plocka ihop typ 10 olika outifts med den till ! Den är snygg och enkel att matcha med ! Har dock inte använt den så mycket, verkligen tyvärr.. har inte förstått hur snygg den faktiskt är förens jag va hos tove och vi tittade igenom mina kläder och fixade ihop en liten outfit ;) Köpte den för 49:50 kr på H&M !
I vinter/höst ska jag använda den till ett par tunnare tights, en tjockare tröja och ett par boots eller converse, love it !
   
   

-10 fakta om mig

- Min favorit låt just nu. 
- Tre saker jag inte kan leva utan.

- Mitt rum. 
- Mitt favorit klädesplagg.

- Min bästis.

- En cover av mig.

- Några bloggar jag läser. 
- Ett tips. 
- En bra film.
- Mitt dröm hus.

Av eelma - 17 augusti 2011 13:52

 

Hey, vaknade för ca 1 timme sedan. Tror inte det blir så mycket bloggande idag, känner att jag inte har nått kul att skriva om och då blir det bara segt. Bloggar så fort jag får inspiration. pusshej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards