eelma

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Dagens Hiss&Diss !

Av eelma - 14 augusti 2011 13:45

HISS

  • Jag vill börja med att hissa gårkvällen! Vi satt och pratade i Lindas lekstuga och kan inte säga annat än att jag va lite smått rädd, HAHAH ! Sjukt kul hade vi verkligen ! Tack ni som gjorde kvällen ! 

  • Sen vill jag hissa ärlighet! Jag menar, vem vill höra en massa lögner och sen få reda på sanningen och inte kunna lita på den som ljög igen ? Jag tror inte att nån vill det! Ärlighet i nästan alla former är bäst. Det är det som funkar i längden lixom.. Och att ljuga är ju bara fegt, eller hur ? Ja, ärligt ska det va :)

DISS

  • jagvill först dissa att det bara är 1 vecka kvar tills skolan börjar ! sommaren har gått så räser fort och när man tänker tillbaka så önskar man att man gjort mer.. Men, 1 vecka kvar att göra lite roliga grejer :)
  • Min andra diss går till alla "little miss perfects" som tror att dom är nått! Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker iaf inte att  det är kul med människor som går runt och tror att dom är så himla mogna och coola bara för att dom inte skrattar åt konstiga saker, är lite smått galna bland annat folk och inte är sig själva helt enkelt. Vem kan seriöst säga att dom älskar när ens vänner är sånna ? Jag tror inte det är många iaf.. Jag tycker man ska vara en och samma person, vem man än är med. Jag tycker inte man ska ändra sig hela tiden, det är ju bara löjligt lixom ;s Nä, va er själva och våga stå ut lite. Visa att ni är ni och ingen annan ! Våga vara lite galen och inte helt tråkig som en jäkla fisk! ;)

  Kommentera gärna om du har några synpunkter på mina hissar och dissar ! :)

 
 
Ingen bild

Helena

14 augusti 2011 22:26

iiingen dålig kväll igår alltså ;) och oohja det var lite läskigt ;D

eelma

15 augusti 2011 00:55

nej, gud nej :D ja, hahaha fan va hemskt det va :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Skapa flashcards