eelma

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av eelma - 13 augusti 2011 17:37

      Kvällens outfit: Ny stickad tröja, 99kr Cubus. Avklippta jeans, H&M. Linne, Gina.  Nya solglasögon, 50kr Glitter. Converse kopior, skopunkten.


Ha en bra lördags kväll bitches !

Av eelma - 13 augusti 2011 15:07

Hey hopp! hur är eran lördag ? min har varit och är jätte bra hittills och den kommer bara bli ännu bättre :D Fick precis hjälp av min brors flickvän sara att sätta på mig mina lösnaglar. Dom går ut snart så, eller ah limmet iaf, så bäst att sätta på dom. :) passar ju bra för kvällen. Jag har väll inte så mycket mer att säga, ville bara skriva lite så det inte är helt dötrist :p Sitter just nu och provar mina naglar, eller ah att skriva med dom iaf. Det går rätt bra, men lite ovant känns det allt ;) lär ju få gå med nagelfil och lim i fickan hela kvällen ;) Nej nu ska jag raka mina ben och sedan platta mitt hår! Kommer ett litet outfit inlägg sen när jag är färdig fixad :) ttyl sockertoppar!

  Tur att man är lika snygg fixad som ofixad ;)

Av eelma - 13 augusti 2011 12:32

Grå hood från Lindex. Rea pris 75kr


Blå topp från Gina Tricot. Rea pris 29kr.

Av eelma - 13 augusti 2011 11:19

Godmorgon. Vaknade prick 11 av väckar klockan med samtidigt kom min bror in med våran valp och la honom på min säng, kul...noooot. Vet inte riktigt om jag orkar gå ner och äta nått än eller om jag ska ligga kvar i sängen lite till.


Ikväll är jag hos Linda med Wilhelm, Elin, Helena, Linnea och Linda såklart ;) Vi ska grilla och vi tänkte bada men det va nått krångel med deras pool så vi får hitta på något annat :) Känner på mig att det kommer bli helt totoalt awesome ! :D Tar dock inte med kameran tror jag inte så blir inte så mycket bilder, tyvärr :/


Nu ska jag lägga mig ner igen och kolla klart på filmen jag kolla på igår. Kramis

 

Ovido - Quiz & Flashcards