eelma

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

tidsfördriv osv..

Av eelma - 12 augusti 2011 23:30


10 saker om dig själv
1.Jag är inte allergisk mot någonting!

2. Jag är blyg när jag inte känner personen jag är med

3. Jag är sämst på att spara pengar!

4. Jag är rätt duktig på att skämma ut mig

5. Jag spelar gitarr och sjuger

6. Jag har en liten vovve

7. Jag är jätterädd för mörker, kossor och nattfjärilar.

8. Jag tror att det finns en skatt vid regnbågens slut

9. Jag är från island och har nästan hela min släkt där :)

10. Jag har ett stort rosa födelsemärke på min högra kind. Utan det är jag inte Elma.


9 saker du gjort
1. Gråtit av skratt

2. varit så sjuk att jag inte ätit nått på 5 dagar, gick ner 5kilo

3. Varit vaken 24 timmar en skoldag

4. fått ig på mina senaste prov i 8an

5. brännt mig ett antal gåner på läppen med plattången när jag använt den som mikrofon framför spegeln :$

6. sjungit inför mer än 200 personer

7. Åkt atmos fear på Liseberg

8. sprejat hårspray i ögat

9. Lipat till en walt-disney film.



8 saker som får dig att "falla"
1. Ögonen

2. Leéndet

3. Om han kan spela nått instrument

4. Social

5. När man inte är avundsjuk

6. Rolig, vågar vara sig själv

7. inte för "fjäskig"

8. Solbränna



7 saker som du tänker på ofta

1. Mitt hår

2. Vad jag har på mig

3. Vad jag ska köpa

4. Vad hade hänt om jag inte....

5. Vem som kommer bli min nästa pojkvän

6. hur det skulle se ut om himlen hade en annan färg

7. vad jag borde och inte borde säga



6 saker du vill säga till olika personer just nu
1. Tack

2. Det kommer bli grymt imorgon, vi är kungar på grillen babe !

3. Låt mig va, jag orkar inte med dig.

4. Jag saknar dig, snälla prata med mig.

5. det kommer ordna sig

6. Du är stark


5 personer du träffat senaste 7 dagarna

1. Åsa

2. Markus

3. Johannes

4. Andreas

5. Alma


4 smileys som beskriver ditt liv just nu

1. :D

2. ♥

3. :))

4. :$


3 saker du blir avtänd av

1. jätte mycket finnar på ryggen

2. massa hår under armarna

3. lögner


2 saker du ska göra imorgon

1. Grilla med gatt folk hos Linda :DDD

2. raka mina ben och fixa outfiten till kvällen !



1 erkännande

Jag tycker att ost är det äckligaste ever och jag är jätte sugen på en kebabtallrik med extra sås just nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards